Om køreskolen

Om Bentzen Køreskole

Bentzens Køreskole er en familiedrevet køreskole med mere end 30 års erfaring. Siden 1989 har Kim Bentzen undervist for køreskolen i Silkeborg midtby. Kim har den udvidede kørelæreruddannelse, og er uddannet til at give kørekort til alt fra motorcykel, bil og bus til lastbil med hænger.

I 2019 kom 3. generation til og køreskolen drives i dag af Kim Bentzen og hans niece Fie Bentzen. I Bentzens Køreskole kan du tage kørekort til almindelig personbil og trailerkort B/E.

Serviceniveuaet er i top
Du bliver hentet eller bragt efter aftale. Eleven er i centrum! Og du kan altid regne med vores aftaler!

Kvalitet i undervisningen
Beståelsesprocenten i Bentzens Køreskole er på højeste niveau. I Bentzens Køreskole sendes ingen til prøve, førend de er klar til det.

Mange års erfaring som kørelærer
Du møder erfarne kørelærere med overskud og ro. Det har stor betydning for indlæringen, at hele atmosfæren omkring bilkørsel og undervisning foregår i tryghed.

Sikkerheden er i højsæde, og Bentzens Køreskole er medlem af Dansk Kørelærer Union.

Tilmeld dig

Se ledige hold og tilmeld dig